Happy New Year 2013

hai.. Assalamualaikum dan salam 1 malaysia.. oh no... dari pagi tadi..nak ke tak nak update blog.. now dah tido tibe2 baru dapat keputusan..kene update... omaigodomaigodomaigod~!! sempat tak ni.. 11.24p.m baru..sikit lagi harap sempat...



Oklah actually sebenarnya banyak nak tulis..idea datang bertubi2.. tadi siang takmo plak dia datang ni baru datang..mang takda lah nak dapat susunan idea yang baik... ok.. berbalik pada tahun 2012.. tu tahun yang bru saja berlalu dan pasti takkan terulang kembali kan.. 

Banyak gile kenangan pahit dan manis sempena tahun ni... baik dari alam maya mahupun realiti... baik dari persahabtan mahupun permusuhan..semuanya berlaku pada tahun tersebut.. Namun seperti semua... setiap yang berlaku aku terima sebaiknya yang mana baik akan aku jadikan teladan yang buruk akan ku jadikan sempadan... 

Mengenai azam taun..semestinya setiap tahun ada azam..tp kali ni aku nak cube pendam azam aku tu takmo citer kat sapa2.. wkwkkw.. boleh ke mcm tu... boleh lah kan.. actually azam tau lepas pun tak tercapai lagi...  

Apa harapan aku tau ni..actually umur aku makin meningkat.. bulan september 2013 genap lah aku 26 tahun... Double what!!! 26?? omaigod! omaigodd! omaiigod!! habis.. boyfriends takda... tunangan apa lagi..

Kawan2 seme dah anak dua tiga.. aku terkilan sangat tu takdalah sebab mungkin takda jodoh..sedih tu ada jugak sebab mcm susah je nak bertemu ngan soulmate kan.. takpalah aku doa yang baik2 je lah tuk diri sendiri.. harap2 di pertemukan jodoh dengan cepat.. aku pun anak sulung kan.. kalau aku tak kawen.. tak merasa cucu lah mak ayah aku..sian beliau.. dah lah adik2 kecik lagi.. sabar ea mama ngan abah..insyaallah..doakan yang terbaik untuk long.. 

11.28pm cepat plak aku taip.. naik berpinar mata aku... ok mengulas kenangan 2012... terlalu banyak sampai skrg aku tak tau nak share yang mana aku seronok..aku dapat kerja baru... hilang dari stress kerja lama..seronok kerja di ladang.. nnt aku citer pasal ladang aku kalau citer skrg lambat plak publish.. sebenarnya aku harap aku dapat jadi blogger yang tetap pendirian.. walau aku takda entry2 yangb aik tp kalau b oleh aku harap aku nak jadi blogger yang setiap ari ada je update di blog even lah sekeping gambar.. nak jadi blogger power mcm korang tu takda lah kan..korang bab2 penulisan mang wa caya sama lu la ... 

Hahahahhaha ok.. masa pun dah suntuk n ak belek2 gambar lagi nak letak lam ni.. so lastly aku nak ucapkan sekali lagi selamat tahun baru 2013.. semoga korang happy n success always.. kenangan 2012 tetap bersemadi denganbaiknya di ati.. buat teman2 baik.. kalau nak dimention apa lah banyak... sy nak ucapkan selamat tahun baru dan thanks coz sudi jadi teman saya.. Sheena / Ana Dira / Myra / Sis Kiss .... maafkan kalau ada salah silap.. percaylah.. korang kawan yang terbaik pernah muncul diati..maaf kalau korang ada terkecil ati ngan Nad...


Oklah.. mata pun dah kuyu... masker pun dah keras menegang dah muka / pipi ni.. hahaha chau chin chau my dear friends.. salam sayang..Assalamualaikum :)

You Might Also Like

1 comments