3 fungsi kotak chat dalam blog?


hai.. selamat petang semua.., hehehe.. sbnrnya ari ni aku nak lah sembang2 ngan korang.. sembang??sembang mende yek.. hehehe.. actually aku sbnrnya nak jawap ada sorang sahabat yang juga seorang blogger ni.. dia duk tanya aku.. adoi..apa motif aku ni blogging.. buat blog serabut2 ni.. erkk... sentap aku..

 
*sentap aku baca pm dia*


wkwkwkw.... serabut ea blog aku :( ermm entahlah..betul gak apa kata si dak tu.. apa erkk motif aku ni berblogging.. adoii.. sat pk... sambil nengok2 dustan ..

aku start taip kul 3.17p.m so kita nengok kul bape aku leh publish blog ni.w kwkkwkw..
==================================
*nengok tv jp*
===================================


erm... oke.. sbnrnya tujuan aku berblogging ni adalah sesaja pada mulanya..

iyalah..aku ni duk chat je kat Mirc n FB... 2 thun lpas.. so aku pk baik aku berblogging. aku tak tahu pun sapa blogger pemes..mcm na nak blogging..mcm na nak buat blog.. mcm2.. aku tak tahu.. nak register pun..umang aihh.. tak baper reti..selepas aku jumpe dak2 BCR aku nyer minat kat blogging ni makin tinggi..

aku cuba nak improve kan penulisan aku ni tp tulah..susah..tak pandai mcm korang..
kongsi ilmu..kongsi pengalaman..


aku ni just nak berkawan...takda nye nak cari duit..nak popular ke apa ke..takda..aku nak kawan.sampai tahap aku dah tak leh kawan nnt.. hehe :P jadi kalau korang tanya apa motif aku blogging..ni je kot leh jawap.. sebab aku tak tau sangat nak jawap mcm na lagi..
:lalu


okey..berbalik pada apa yang aku letak kat blog aku ni ha.. ermm..

banyak sangat tempat chat nye??? 

adoii ni pun korang pertikaikan ker? bukan semua lah..sesetengah dua org jerp

tuk pengetahuan korang...

ye dalam blog ni ada 3 tempat yang boleh di chat lah..


1. yang kat header :) tu aku amik dari fibox.


kt sini korang leh jer tinggalkn je jejak korang.pesanan korang ke apa ke.. link korang ke.senang nad nak refer yang korang masuk blog nad.. hehe.. 

2. ni plak .. aku letak just tuk member2 BCR (hanya yang daftar dengan BCR je leh join )



3. yang ketiga ni plak... chatbox tuk semua yang rasa nak chitchat2.. hehe.. 


manakala chatbox ni plak.... sapa2 leh register.. hehe :D selalunya kami ramai2 lepak sini.. hehe.. tp2 bergantung jugak..kalau busy takdalah kan.. hehe..so kalau korang nak register senang jerp.. 

korang masukkan nama anda pastu..korang tekan daftar profile.. then korang masukkan pasword n comfirm password tu.. supaya nama korang terpelihara.. hehe.. pastu korang leh lah chat.. kat situ ada mcm2 icon comel2. hehe.. terai la .. kalau korang nak besar kan chat2 ni...korang klik je link yang ada kt atas tu..

tujuan letak?? hehehe..suka2 jerp..  kalau korang nak join pun boleh..

actually aku ni tak pandai nak berblog.. nak tulis entry best2.. takda folowers setia mcm korang.. tp aku ada kawan2 yang leh support aku...

aku tak letak pun iklan duit2 seme kt blog ni.mungkin nnt aku akan letak..tp nnt lah kot.. yang mengharapkan orang datang kasi derma lah apalah... ea tak?? emmm...aku malas ckp pasal ni..nnt mana tau aku buat jugak mende ni kan.. 

k lah..aku tak thu nak tulis apa lagi sebab idea ilang plk tetibe..adoii ni penangan industan lah ni :ngade


kalau sesapa nak join group aku kat fb boleh lah join... 





salam sayang dari saya buat korang  :aduhai muahhh :)


You Might Also Like

4 comments

  1. nadddddddd...oke nie loading blog nad..pe yg serabut...xpe kita berblogging bkn kerna nama kan..tp skdar nk isi msa lapang..nk sharing is caring kan2...
    :)

    bkn tuk jd femes pn...lau dh femes nnt riak lak :(

    ReplyDelete
  2. xpa, orang katapelan2 kayuh.. lama2 nanti mesti blog nad akan jadi antara yang terhebat punyalah.. btw, bagus jugak ada banyak chat ni sbb boleh la zwan mencapap kat kat banyak tempat.. HEHE

    ReplyDelete
  3. nak jadi kwn akak buleh ?wkwkw

    ReplyDelete
  4. a'ahh betul. bukan nak fomous sangat kan.berblogging haya nak mengisi masa lapang yang terbuang macam tu ja. so daripada goyang kaki bek beblog. dah la best banyak kawan lak tuh. tak sangka sydi boleh terserempak dengan akak-akak blogger yang awesome . mcm nad :D

    ReplyDelete