Maafkan aku Sahabat BCR

assalamualaikum...malam ni. sedih sangat..duk umah2 sorang2 sambil nengok tv.. ermm.. :( 3 idiots.. mengisahkan erti persahabatan.. ermmm :( sedih..mengingatkan aku kepada rakan2 aku.. 

apa yang telah aku lakukan.. kenapa aku tak mampu nak membahagikan persahabatan aku ni sebaik mungkin :( aku telah jauh dari meke.. kemudian aku yang merana :(

tujuan aku buat entry ni..sekadar nak meluahkan..meluahkan rasa dalam ati yang mana tak pernah sedikit pun rasa dalam ati ni nak melupakan semuanya..dari mana aku bermula dan tak pernah aku nak mengakhirinya..


masa membuatkan aku lupa dan terus lupa..tp sejauh mana aku lupa aku takkan lupa erti dan nilai sesebuah persahabatan itu..

aku kat sini nak minta maaf kat kawan2 yang aku pernah berkongsi ilmu.berkongsi suka duka..berkongsi setiap apa yang boleh...yang akhirnya aku meninggalkan mereka.. namun sebenarnya bukan niat ku untuk meninggalkan meke tetapi keadaan.. 

orang yang pernah berada dibelakang aku.. yang sentiasa support aku.. akhirnya aku telah menjauhi meke tanpa sebab.. aku terlalu sibuk membuat mende lain sampai aki terlupa aku ada kawan2 yang sedikit sebanyak menghargai aku..

ari ni aku menangis.. menitis air mata apa bila aku melihat 1 status.. aku terasa.. aku terasa sebab aku rasa itu lah perasaan mereka kepada aku...

aku menjadikan jarak negeri sebagai satu penghalang untuk aku bersama mereka..menghadiri gath dan sebagainya...

aku sedih bile aku terbaca dimesej..di blog.. di pm..

"nadea..jangan lupa datang gath.. sy tunggy" ... "nadea, pg tau gath"... "nadea, jumpa kat sana ea" nadea....

aku sedih sangat..aku hargai..tp aku tak dapat nak pergi.. sebenarnya sem kali ni aku extend sebab bulan ni sibuk sikit kerja..takut nnt aku tak dapat nak pergi class. tau lah bile pjj ni.. tak p kelas.. attendance tak ckup nnt tak leh amik exam :(  so nad extend je lah... jadi sebab ni sebnrnya menyukarkan nad ulang alik ke shah alam atau pun kl.. nad plak mana biasa pergi sorang..mesti ngan kawan..

korang pun tahu nad kerja sampai sabtu.. sabtu tu halfday.. nad tahu takda sebab langsung nad taknak join gath tuh..sebab kl kuantan bukan jauh.. :( entahlah.. aku ngaku aku salah.. aku salah sangat.. maafkan lah nad kawan2.. nad tak tahu kenapa nad buat entry ni.. nak raih simpati ? tak.. bukan nak raih simpati :( tp nad nak terangkan yang nad tak pernah lupakan korang.. 

korang lah yang mengajar nad erti blogging..erti persahabatan yang dah mcm keluarga. :( masakan aku leh lupa semua tu...

satu lagi.. aku terlalu sibuk dengan xtvt yang aku buat skrg sampai aku takda masa nak spend kat geng2 bcr... ermm.. aku citer lah kat sini sikit.. mungkin ramai yang perasan aku jarang masuk bcr dah.. tp aku tak lupa cume aku tak berkesempatan... 

aku tinggalkan dunia blogging sebab aku sibuk dengan dunia i.t aku..aku sebuk untk mempelajari ilmu2 i.t yang lain.. aku minta maaf..

dua tiga menjak ni..aku sentiasa dengan rakan2 dari RileksCrew.. meke semua sedang sibuk membangunkan sebuah forum untuk semua user.. iaitu Rileks Community.. jadi aku walaupun bukan orang kuat tp sedikit sebanyak sku sentiasa perlu ada disana..dan itu lah merupakan kerja aku selama ni..selama aku jauh dari BCR... 

walau bagaimanapun..aku mengaku aku sentiasa stalk rakan2 di BCR.. uwaa!!~ jeles.. meke seme bahagia..dah jumpe antara satu sama lain.. tp aku :( 

kat sini aku nak minta sangat kat meke semua.. sudi tak maafkan aku..sudi tak bagi aku peluang :( masihkan sudi menerima aku sebagai geng BCR kalian ... 

miss korang semua ... :( 

MOGA HATI KORANG LEMBUT SELEPAS DENGAR LAGU NI




You Might Also Like

5 comments