kesabaran itu penting?? tp kalau tak sabar?


hehe!!~ assalam.. aucakk!~! hehe.. cheewahh.. itu dia.. nengok topik sikit.. kesabaran itu penting?? tp kalau tak sabar? itu kita tak tahu..



malam ni tak dapat tido plak sebab mcm malas jerp..bosan pun ada gak.. pinjam lah lappy kawan sebab nak online..cabut lah simkad dari enset masukkan lam modem maxis nie..ades.. aku dah lah pakai maxis postpaid.. usha2 kol maxis centre adalah pakej beli line untuk online.. dia kata tekan je *100# ikut je kaedah dia kat situ..


so apa lagi aku pun usha lah... nengok pakej tu kalau online sejam kene caj rm2 tp limit dia 100mb je.. aku amik yg tuh..tp alamak.. kejap plak sejam.. hehe.. aku pun amik lah sehari.. rm8 limit 500mb sehari.. okey lah kot.. tak pernah cube kaedah nie..selalu pakai yang mang maxis broadband.. n celcom.. harap2 bil tak melambung.. kahkahkah!!~

kalau melambung matilah den!!~ :D


tak tahu nak wat pe.. emrm..berfesbuk.. nengok blog.. sebut pasal blog..seyesly skrg aku rasa terharu sebab blog aku ni dah ada pengunjung.. sehari ke sehari ada je pengunjung datang.. mungkin aku dapat tarik pengunjung melalui ke comotan blog aku..tp semua tu tak penting..kalau boleh aku nak meke datang kerana entry aku.. folow saja..tak cukup,, tp aku hargai sangat.. bile meke sudi folow blog aku nie..

actually aku ni dalam poses nak belajar.. ea lah.aku ni baru nak berjinak2 dalam bidang penulisan nie.. seyesly aku skrg ngah belajar mcm na nak menulis dalam blog nie..sebab kadang2 idea n akal pikiran aku tak sampai.. aku tringin jadi mcm farhan - owner tintapenaku dot com.. yang mana idea n pendapat dia bernas sangat... suke jadi silent reader kat blog dia... dan nak sangat jadi mcm adamxis.. yang blog dia berinfomasi.. tak lupa jugak mcm blog Mr Kerro dan Jejaka Terhangat... semuanya best2... erm!!~ kene belajar dari meke nie.. ari2 jadi silent reader korang.. nak belajar.. tp tu lah.. still banyak lagi nad kene improve..

sorang lagi.. si suffer tu.. blog dia. mak aihh... smart.. ni lagi susah nak blaja, hehe.. tak pun mcm blog syaf.. penuh mada puisi.. uwaa!!~ kenapa nad takleh jadi mcm anda.. adess.. mungkin sebab korang lelaki..pemikiran lain!!~ tp........ tak jugak.. blogger prempuan mcm CL .. SS dan CG pun hebat gak.. uwaa!~

setiap penulisan korang mesti tak macam nad yg ntah apa2 nie.. banyak lagi nad kene blaja.. tp sapa nak jadi cikgu?

nad mungkin tak leh jadi mcm penulis2 blog yg popular antaranya.. mcm ben , fatin liyana dan jugak yuyu.. jauh lagi mcm hanis.. susah kan...

mungkin nad kene belajar sorang2,, kenee rajin tanya pakcik google.. adess..pakcik google ni kadang2 sombong.. susah lah.. ni lah satu2 nya perkara yang memerlukan kesabaran.. tp kalau tak sabar maksudnya gulung tikar lah.. hehe D: tp harap2 jangan lah sampai gulung blog :(

sebut pasal kesabaran.. kami seumah nie., ( housemate berlima) ada lah beli puzzle.. ades... dah nak seminggu tak siap2.. banyak..pening... nad tak leh tolong sebab takda kat umah.. tp malam tadi dapat mms dari meke.. menandakan dah nak siap.. ehehe.. suke2.. nad buat paling sikit.. sebab??? tu lah nengok tajuk balik.. kesabaran itu penting..tp kalau tak sabar ni lah jawapan nya.. tak ingin nak buat lagi puzzle ni..rasa mcm nak pecahkan..

walau bagaimapun.. hehe ayat..skema plak.. kegembiraan terasa bile nengok pic yg nak siap dah tu... yeay!!~ sonok2.. ni lah pic2.n yer... chumel kan.. ada 1500 keping tau :D kecik2 plak tuh mende alah tuh...









huhu!!~ :D xcited plak bile nengok dah siap.. opss.. bile dah nak siap.. hehe.. alamak!~ dah kul 3 pagi??  tak leh tido lah.. uwa!~ :( mcm na nie.. k lah... entry tergantung..sebab kene tidoo..esok nak bangun pagi.. :D

byee ::D assalam

You Might Also Like

8 comments

  1. betul3. kata upin dan ipin..
    buat blog pon kena sabar.. niat betul..

    ReplyDelete
  2. tak sabar nak tunggu puzzle tu siap.

    ReplyDelete
  3. Assalam....adam pkai tenet maxis prepaid.owh boleh eyh cabut yg postpaid letak kat moderm...x tau plak...koh3.tiba2 terkejut sbb ada nama sini...masuk sini tangan kanan kot...koh3.keep it up nad...be yourself...Nad pun bagus apa...adam dlu pernah susun gak puzzle.tp xde laa banyak cam nad nie...nampak cam besar skit.yg adam buat separuh dari yg nie kot

    Latest : ►Informasi : WhoCalledMe? Report Nombor Hantu

    ReplyDelete
  4. tahniah menang eh

    http://alieff.com/2011/06/keputusan-rasmi-ga-header-template-blogspot-alieff-com/

    ReplyDelete
  5. Like2..sabar....sabar....sabo je den....

    ReplyDelete
  6. hehehe.. sabo2.. n maseh yang komen.. luv u :D

    ReplyDelete