Siapa Aku

haii... addusshh.. tak boleh tido lah ... 
ermm.. post entry lah... hari ni nad nak post entry sikit..
hehe..entry apa? tu nengok lah tajuk nya.. 

Siapa aku?? hahah.. siapa aku?? nadea lah.. hahaha.. takkan Siti Nurhaliza plak.. muakakakka!!~




Aku!!~ suatu ketika dulu aku lemah..sangat lemah!!~  
tak berani..penakut... hahaa!!~ 
rendih diri lah konon.. oppss... typo plak.. rendah k bukan rendih.. hehe...

Pernah ku’slalu mengalah mulanya
Malu tuk mengatakan apa yang kurasa
apa yang aku ingin lakukan..semua aku malu.. 
erkk.. takda konfiden diri langsung..
nak post ni malu..post tu malu.. haiiissshh!! apa lahhh kan...

Namun impian ku kini menyala-nyala
Akan kukejar hingga tercapai cita-cita..

cita2? hahaha... apa citer2 ku? hehehe.... nak improve dalam bidang blogging ni kot? haha..boleh ker bercita2 mcm ni?? 

hahhaa.... secara Khasnye..aku nak ckp yang aku nakkan improvement... dalam apa2 ajer hal...nakkkkk!!~ nakkk!!~ yesss!!~ it mussst...


Inilah saatnya kuberdiri di pentas dunia
Biar semua saksikan semangat ini...
aku kene kuat..kuattttttt dan terus kuat.... 
supaya....
Akhirnya impian bisa jadi kenyataan..

Kini kulebih mengenali siapaku
......
aku tak gentar... walau ku hanya dianggap sampah..
`sampah yang ingin menjadi permata`
namun
akan ku ke puncak suatu ari nnt..
Menari bagai bintang seindah angkasa..


Di sini megah kuberdiri
Berselindung lagi
Ku’kan memburu cita-citaku
Tak gentar bersuara kerna kupercaya tibanya waktu yang milikku
aku tak takut... setiap kutukan...herdikan..hinaan..semua akan ku tempis...
yesss!!~ i can do it..


Inilah….saatnya
Akhirnya impian bisa jadi kenyataan
Kini kulebih mengenali siapaku

You Might Also Like

9 comments