Jemputan Ke rumah Terbuka

Salam To All Member..


Harap Anda Semua Sehat2 Selalu..


okey saya kat sini nak menjemput anda semua ke majlis rumah terbuka... nak jemput semua blogger2 datang memeriahkan suasana... sila dropkan komen anda k.... nak tahu lebih lanjut... jomm



haii semua... sekali lagi nak bgtahu yang mana  disini Saya Ingin Menjemput Saudara & Saudari Untuk Kerumah Tebuka Kami Yang Beralamat Di www.malaysiachat.org atau melalui Mirc /server irc.malaysiachat.org ;) Kedatangan Anda Dialu2kan AND Jangan Lupa Jemput Kawan2 Sekali Ok ;)


...



Website ini telah didaftarkan pada tahun 2010, lau leh nak mintak awk pgil kawan2 awak join chatroom kami leh tak? di www.Malaysiachat.org atau melalui Mirc /server irc.malaysiachat.org , bagi meramaikan ahli2 chat malaysia kat sana. tu pon kalau sudi nak membantu :)



klu awak rasa leh tlg kami..

 copy paste jer msg ni dari atas sampai bawah, send kat inbox kawan awak. dapat send kat 2 or 3 org pon dah cukup kot. thankx klu sudi bantu kami :) bantuan awak amat dihargai.

 awak pon kalau ada masa, join la room chat kami di Malaysiachat.org , x chating pon xpe.. janji masuk sana bagi nampak penuh room tu. thankx sgt .. 

info :

MalaysiaChat Irc Network 


MalaysiaChat Irc Network merupakan sebuah komuniti chatting yang diasakan oleh Master & Abg_Shah yang turut dibantu oleh beberapa orang partner yang telah banyak menyumbang idea dan tenaga bagi memastikan network ini terus berkembang. Komuniti yang tidak berasaskan keuntungan ini telah dilancarkan pada bulan Oktober 2010. Anda boleh connet ke server Malaysiachat dengan menaip /server irc.malaysiachat.org. pada perisian mirc anda atau pada paltform yang bersesuaian. 

Barisan Staff MalaysiaChat 


MalaysiaChat Management Team

Abg_Shah, MASTER, Manzarina, Blackberry, Dino86,
Itik, Mr-MFz, LowKey.


MalaysiaChat Network Admin 

Kashi (Kedah.Malaysiachat.org)
Itik (Chat.MalaysiaChat.org)
Akuraja (Sabah.Malaysiachat.org)


MalaysiaChat SRA 

Angah_Eypoh
MattRomeo`Watcher


MalaysiaChat Services Admin 

Hinata
Jack 
Brute 
chienta 
raje_naz
ChOmOt 

MalaysiaChat Services Helper

Kobis
Nadea
sayangs 
white_shadow 
zam_7725 

You Might Also Like

0 comments