Tuesday

Fobia Cinta


hai!! assalamualaikum...wah ari ni tetibe nak post entry padahal ngah kerja ni..sambil2 kerja ni tetibe terdengar lagu baru dari nashrin ni.. wow!!~ best jugak.. suke ngan lirik dia..kena ngan jiwa daku ni yang kononya fobia cinta.. erm.. takut.. malas nak citer sebab ramai dah tahu n termuntah dengar kan.. hehe... nak share ngan korang lagu n lirik ni.. Nashrin?? korang kenal ker??? .. hehe... k lah nie dia lirik nyer.. nak dgr macm na lagu nyer nengok lah video tuh.. :P






Pijakan kaki bagai tak terasa

Setiap kali lihat kau tersenyum mesra

Tapi hati masih tak berani lagi

Menghampiri



Denyutan jantung aku tergendala

Kerana hati aku berkata-kata

Jangan terkena untuk kali kedua

Kan sengsara



Bukan aku tak sudi bersama

Cuma diri tak sanggup terluka

Dulu terlalu percaya

Tak sangka aku mangsa

Fobia cinta



Kini kau datang tawarkan segala

Bulan dan bintang seluruh angkasa

Namun aku masih ragu-ragu jua

Tak terima


Entah bila

Akan dapat percaya semula

Oh manusia yang kata

Cintai mereka

Adakah aku fobia cinta