Sunday

ku menangisimu..

View Image
hari ni.. aku sedeh sebab dapat sms dari some1... mungkin kita takda jodoh..semakin sy dekat dengan awak..semakin awak jauhi saya.. takplah.. sy nak jemput  awak menghadiri majlis pertunangan saya..mungkin pasni sy takkan ggu n kaco awak lagi..sy tau. jauh kat sudut ati awak..awak syg sy kan.. tp awak ego... ego awak akan buat awak merana.. ingat lah nadea.. jangan pendamkan ati awakk..sebab sy tau awak tak mampu dah nak tahan semua tu.... fikirlah........



erm..aku tak tahu apa aku nak buat dengan sms dia tuh..reply ke?? atau dia.. tibe2 air mata nie bergelinang... dan menitiskan air mata... aku tak tahu apa nak buat.. aku bangun lalu aku pergi ke meja solek.. di sana aku tenung diri aku... kenapa jadi mcm nie... erm.. aku ego?? aku ker?? kenapa aku disalahkan sebaik saja dia yg memutuskan??????
mang aku ego..sebab tuh aku tak rasa nak bercinta lagi sebab aku takut.. hati ni bengkak teruk... selagi aku leh pendam aku akan pendamm...
aku sempat lagi menyanyi.. hehe rakam sore sendiri... sambil air mata berlinangan.. aku suka mcm ni.. bila aku da masalah... aku akan menangis sepuas2nya.. dan aku takkan bawak masalah tuh keesokkan ari nya.. tapi andai ati aku disentuh.. aku pasti akan menangis.. aku menangis sepuasnya..sehinggakan takda sapa sedar yg aku sedang menangis....

aku tak suka sedih..tapi aku tak leh elak..semua tuh..aku doakan kebahagiaan dia.. aku berterima kasih kepada dia kerana pernah syg aku... 

ku menangisi kau saat kau pergi...
dan takkan kembali..
untuk selamanya..

ku menangisi kau saat kau ucapkan
kata terakhir.......
kepadaku..

hati ku hampa..saat mendengarmu..
akan pergi jauh..
meninggalkanku..

kenangan indah kini jadi berakhir...
didalam hidup ku.. 
dijiwaku..........