aku keliru!!~ bercelaru!!~ pen biru!!~ biskut ku!!~ tido dulu!!~ :(

'kata orang... coklat itu menggemukkan..nasihat kawan2, kalau nak cantik jangan makan coklat..tapi bagi aku..bukan kah coklat itu lambang cinta?? dan ubat untuk awek muda??'

sang jejaka idaman... arghh!!~ pujaan ati ramai wanita.. in love sangat!!!~ mcm na ni... sanggup ker aku makan hanya dua sudu nasi dan mengunyak sebijik epal???? arghh!!~ sdang kan sebelum ni!!~ coklat tuh :( fav........... nak coklat!!~ tapi....erm....

stop pasal coklat sekejap...tibe2 teringat kisah lepas.. huhu!!~ pahala percuma!!~.. fikiran semak...terkedu..pedih.. cube untuk berfikiran positif..sebab sy yakin ada hikmah di sebalik semua ini.. untuk mereka yang mengata,mengutuk, dan mencemuh dibelakang, terima kasih!!~ yes!!~ u did a very good job. sekurang2nya..sy dapat pahala percuma...kan kan kan!!~ :D


mcm na ni..mata dah ngantuk..tp takleh tido..otak ni asik berfikir..malam2 pun still pk coklat..still pk some1... still pk manusia yang menyemakkan..asik bz body jerp... asik memikirkan yang ada test tp kene setelkan before kul 3 petang esok..mana sempat kan..ermm!!~ susah betul...

tak tahu nak wat per.. malam nie... kene tido..dah kul 2.13 pagi.esok kerja!!~ arghh!~ susahnya mata nie... erm... tak tahu nak wat per..pk masalah jerp... tibe2 tringat2 nak share dua doa lah ngan korang... 

1. doa mohon kesabaran

Ya Allah yang maha mengcukupkan untukku dari sebaik2nya melindungi aku. Ya Tuhan Kami, curahkan lah kesabaran dalam hati kami, dan jadikanlah kami mati di dalam islam."

catatan : Tatkala Rasulullah s.a.w pergi menziarahi seorang sahabatnya yang sakit, baginda bersabda : "Hai saudaraku, bersabarlah. sebab sekiranya kamu bersabar, kamu akan keluar dari dosa2mu, sebersih seperti saat kamu dilahirkan ."

2. doa hilangkan marah

'Aku berlindung dengan Allah s.w.t dari godaan syaitan yang terkutuk. Ya Allah! Ampunkanlah dosaku, dan hilangkan kemarahan hatiku dan selamatkanlah aku dari godaan syaitan yang terkutuk."

 Ya Allah s.w.t, berikanlah aku petunjuk. Berikanlah aku kekuatan. Sesungguhnya aku hambamu yang lemah,hina dan dina. Ya Allah Ya Tuhanku, lembutkanlah hati2 insan yang membenci diri ini,Aku sedaya mungkintidak mahu menyakiti mereka, tetapi mengapalah aku dihina..Ampunilah dosaku.. permudahkanlah urusanku..

hmm....  saya taknak hati saya dikotori dengan mende2 yang menyemakkan.... Lets4get n 4give! jika kemenangan yang kamu mahu maka kamu semua sudah menang :)

You Might Also Like

6 comments

  1. dont be stressed.
    just eat that choc desserts.
    "stressed" eja terbalik kan jadi "desserts".
    so kalo taknak stress, makan desserts.
    hehehe... ;D

    ReplyDelete
  2. yup :)
    choc is the best la..
    ouh yer...
    kajian ad menunjukkan yang coklat nie
    actually leh kurangkan tekanan kite
    so..
    makan lah coklat.. lagipon..
    ianya tak menggemukkan kalau diambil dalam kuantiti yang betul :)

    ReplyDelete
  3. Assalam...Bw dari BCRoom.net

    Tak boleh makan coklat ker nad?sape halang tuu...beshtuu coklat...fakta mana laa menggemukkn tuu?...coklat banyak zat ektuali...nasi jer kena kurangkan...tak byk zat pun...sabar laa yer nad, semoga dipermudahkan jalan oleh Allah SWT...

    Entri Terbaru : ►Motivasi : Bantuan Waktu Susah

    ReplyDelete
  4. hahahha.... nnt gemok kalo makan coklat..
    adam.. thanks.. amiiinnn

    ReplyDelete
  5. alaa kalo gemuk, nanti exercise la..makan jek nad..hahaha ni ayat orang yg ketegaq nak makan coklat..kehkeh ;p btw nad takyah la stress..nanti tumbuh jerawat..(pulok dah??) ;p


    psstt : Temerloh takde air T___T

    ReplyDelete
  6. wahahha. makan je coklat tu nad oii :D

    ReplyDelete