Sunday

Sengal Zone : Saya Sengal Zone VIP !


kekekeke!!~ sekali lagi join mende alah nie..segmen mengemen...hehehe... kali nie...segmen dari sengalzone plak... hahaha!!~ nampak jep nama dia mcm sengal2 tp kalau korang baca entry dia..wwalaaaalweeyyy!!~ mantop... <--- seyes ni bukan bodek tau... okey lah..tanpa buang masa... kita review sikit... cara2nya ....



Uihhh.. Apa ke benda bulat itu? Alien kah? Hantu kak Limah kah? Ce cite ce cite ! Haha.. Nahi heiii !! Itu adalah Sengal Zone VIP siri 9 ! Hehe.. Ya ! Ia muncul lagi dengan penuh bersemangat waja ! Hehe.. Eh.. Mana korang eh VIP sekalian? Hehe.. Untuk Minggu ni ! Aku mencari para para VIP aku yang amat ku sayangi ! Ecehhhh. Ayat nak bersastera je kan? Well..

                  So.. Untuk mengejoin dan menjadi VIP . Korang kena ikuti syarat syarat mudah di bawah ! Hehe Jommmmmmm..





  • Buat Entri bertajuk Sengal Zone : Saya Sengal Zone VIP !
  • Letak Logo bulat tu beserta Link !
  • Jawab Soalan ni :
    • Berapa lama kah korang berblogging?
    • Best tak blogging ni?
  • Postkan entri korang ke ruangan komen entri ni !
  • Pastikan sebelum pukul 8.00 Malam ni !
  • Semua layak jadi VIP !
  • Jangan lupa bawak roti gardenia coklat sekali ! <-- Lebih lebih pulak. Haha


             Okeh.. Satu.. Dua.. Tiga !!! Mana la VIP aku ni oiii.. ! :P
okeyy!!~ siap....
-
-
-
-
-
opss!!~ belum lagii..jawab dulu dua soalan dia...jap ea....okey... ni dier.. :)
1.Berapa lama kah korang berblogging? 

jawapan : aduhaiii.... soalan ni tak dapat nak jawap ngan tepatlah...dah daftar lama dah tapi tak ngeti nak wat... adalah setahun lepas.. cume bulan satu or ujung bulan 12 baru berkobar2.. itupun selepas nekad nak bersara dari dunia Mirc... hehehe...
2. Best tak blogging ni?
jawapan : sangat bestt... walaupun duk depan ni berjam2.. tp mang best..wat otak kita aktif pk untuk entry yg terbaik.. hehehe..satu lagi leh jauh2 dari Mirc.. sebab dulu addict Mirc.. dan yg paling best semua kawan2 dalam ni semua yang berilmu..jujur.. n beshh laa... hehehe...  


hehehe..okey lah untuk entry kali nie... bual sengalzone.. best of luck...