Sunday

The Rite

huhu..salam semua...hhehehe...hari ni nak citer pasal semalm sempat lagi sakit2 nengok wayang.. citer The rite... huuhu..citer tuh best tp.... ermm..tak sanggup nak nengok habis..sebab adess.... banyak sgt pasal agama2 kristiannyer...nak baca subtitle pun mcm adesss...sebab nnt terbaca plak mentera2 dia tuh.... jadi tak sampai sejam..cabut dari situ... tak yah nengok lah..walaupun kadang2..ader gak adengan terkejut..hehehe....


ntahlah..mungkin kalau korang..layan sampai abis,,tp aku ni.. mcm ades.s..ntahlah..nnt tertanya2 plak..n terikut2 atau terngiang2 plak..so bek kuar dari panggung n balik..lgpun kepala nie ngah pening... citer ni dia menceritakan tentang seorang anak kepada paderi yang tak percayakan kewujudan syaitan n tuhan dia... huhu..korang nengok lah..malas nak komen... tp better tak yah nengok... tak rugi pun.. n berbaloii2 kalau tak tengokk... hehehe...