Cinta bertepuk sebelah tangan

Aku tak mengerti … apa yang kurasa,
Rindu yang tak pernah … begitu hebatnya
Aku mencintaimu lebih dari yang kau tahu …
Meski kau tak akan pernah tahu
Aku persembahkan … hidupku untukmu,
Telah kurelakan … hatiku padamu,
Namun kau masih bisu … diam seribu bahasa
Dan hati kecilku bicara …

Baru kusadari …
Cintaku bertepuk sebelah tangan
Kau buat remuk seluruh hatiku …

Semoga waktu akan mengilhami sisi hatimu yang beku,
Semoga akan datang keajaiban, hingga akhirnya kaupun mau

aku dengar thr malam nie.. tibe kuar lak lagu nie..aduhaii!!~ so sebakk... nak share lah ngan korang lagu nie.. lirik dia!!` peghh!~ sebijik terkena kat aku!!~ aduhaii malang nyer nasibb... aku jerp syg dier..dier tak punn... ermm!!~ takpalah.. nak aku lupakan sangat kan... insyaallah..sikit jerp lagi!~ aku pasti akan lupa ::)

You Might Also Like

3 comments