======love time======
ari ni nadea nak luah sikit pasal cinta..cheewah... tutup jap topik pasal kawan...hehehe... umph..
malam nie..sedeynyer lah rasa jiwa nie... dah lah ayah sakit...tahu tambah plak ati ni sakit..
ntahlah..kenapa...kenapa nadea jatuh cinta ngan dier...uwaaa..... kenapa?? dia juga kata cintakan nadea..tp..tp??hurmmm.....susah nak percayakan lah..sebab...sebab hanya saya jer yang tahu kenpa ati ni ralat sgt...sedey pun ada mengenangkan nasib diri ni... cube nak belajar mencintai.. setia tetapi selalu takkan terjadi...
manusia tak pernah bersyukur dengan apa yang dia ada kan... umph..
ntah lah apa lah nak di bebelkan...rasa nak meluahkan apa yang tersirat tapi tak mampu.. kuhanya bisa memendam menanti satu keajaiban :(
========================================end===========

kenapa kita jer yang perlu memahami mereka...tetapi mereka?? adess.... umph...

You Might Also Like

1 comments