Wednesday

hurt......



hurmmmm.... nadea selalu harapkan kegembiraan dalam persahabatan.... sehingga nadea lupa... susah nak dapat sahabat yang baik..yang ada tika kita memerlukan... ari nie... nadea dilukai oleh seorang yang nadea dah amat menyayangi die..pasa nadea dia lah teman baik yang memahami nadea... yang banyak menasihati nadea.. namun ari ni... nadea terasa.....ntahlah... adakah ini disebabkan dia yang hanya berkawan kerana bosan atau nadea yang amat mudah tersentuh....

kenapa ea?? dengan ayat dia tadi nadea rasa sedeh sangat... membuatkan nadea rasa di khianati dan dipersendakan... susah ker nak berkawan?? apa yang dimalukan??? kenapa?? mengapa?? banyak yang nak di tanya namun biarlah nadea pendamlan sahaja...

nadea cube nak menjaga pelbagai pihak... tapi mereka tak pernah nak memahi diri nadea.. susah sangat ker??? ntah lah.. takpalah.. dia ada hak nak ckp apa yang dia nak cakap..

=======================================9.24P.M===========

ku cuba ungkap tabir ini.. kisah antara kau dan aku.. terpisahkan oleh ruang dan waktu..meyudutkanmu meninggalkanku..
ku merasa telah kehilangan.. cintamu yang telah lama hilang.. kau pergi jauh kerana salahku.. yang tak pernah menganggap kamu ada..
asmara memisahkan kita..
mengingatkanku pd dirimu..
gelora mengingatku bahawa cintamu telah merasuk jiwaku..
sejujurnya ku tak bisa hidup tanpa ada kamu aku gila..
seandainya kamu bisa mengulang kembali lagi cinta kita..takkan ku sia2 kan kamu lagi :(

::::::::: in a sad mood:::::::::

rasa sedey giler saat nie..dengar lagu firman - kehilangan ni nak dekat 39 kali... uwaaa.... kehilangan tak semestinya untuk kekasih... tapi pada insan yang ku gelar kawan...