Pinjamkan Hatiku

Pinjamkan Hatiku.... Lagu nyanyian Ayda Jebat dan Adi Priyo yang seriously menusuk dan menikam2 jantung aku...sedihnye.... lirik dia perghh.... terkena..

entah laaa....... nak tengok citer dia tapi tak berkelapangan lagi.. dah nak 20 hari batuk tak baik2.. tak selesa nak ke tempat awam exspecially ke pangung wayang... hmm.. entah sempat tak tengok citer ni...

Dengan lagu ni je aku dah rasa sedih....




Aku nak share ngan korang bait2 lirik dia walau aku tahu korang mesti dah tau kan...

Aku dah hafal dah.. yang ni aku taip sendiri tau bukan copy and paste....

WAHAI ANGIN.. BAWAKAN AWAN ITU PERGI KERANA AKU INGIN  MELIHAT SANG PELANGI




Ini Bukan Lagu cinta kita yang dulu
Saat itu ku Fikirkan cinta matiku
Namun kini ternyatalah hatiku milik dia
Bukan engkau seperti ku sangka

Oh mudahnya kau lepaskan kata-katamu
kau tak fikir kan tergores perasaanku
Yang selamanya menyinta sedikit pun tak berubah
kau buang sebegitu saja


Memang salah diriku tak peduli perasaanmu
yang seharusnya tahu tak lagi di hatiku


tak layak kau miliki
cinta yang suci
kan kini dan hingga selamanya


Ku simpankan semua
detik terindah
dalam kenangan cinta
kerna masa telah mengubat jiwa
kita harus terima
begini suratannya


Tolong maafkan aku


Mudah bagi dirimu


Ku simpankan semua
detik terindah


dalam kenangan cinta
kerna masa telah mengubat jiwa
kita harus terima
begini suratannya


Ini Bukan Lagu cinta kita yang dulu
Saat itu ku Fikirkan cinta matiku


Namun kini ternyatalah hatiku milik dia
Bukan aku seperti kau sangka


Tolong maafkan aku


Mudah bagi dirimu

kerna masa telah mengubat jiwa
kita harus terima
begini suratannya

tapi kenapa aku susah nak terima..... 10 tahun berlalu pun aku masih tak move on........ :( 




You Might Also Like

0 comments