O.Nature Aloe Vera Fresh Soothing Gel

Selamat Petang!!~ Hehehe.. Baru minggu lepas mama tengok GoShop dan dia suh aku belikan Gel Aloe Vera.. Katanya bagus produk ni. 

Aku pun sepantas kilat sebab di suruhnya aku cepat katanya lagi 3 minit promosi tamat. Aiseh!!~ aku pun cepatla bukak web goshop dan belilah produk tersebut.

Tak lama lepas tu dalam dua ari selepas ti sampai la... Ini Produknye.. banyak lah plak. Harga Asal dia RM199 tapi sebab dapat kejar promosi boleh lah dapat harga RM94.00 setelah dpt potongan lagi rebate RM5.

Bila sampai tu terkejut jugak banyak. Aish.. nak buat apa bebanyak ni..



Nak tak nak kena lah terima dan pakai. Harap2 oklah produk ni.. Ada banyak lagi tak guna ni. Kalau ada sesapa nak beli bagitahu la.. Whatsap je kat no ni 0139973027 nnt saya adjustlah harga memurah sikit kasi.. hahaha,,, murah lah sangat.. tapi seyesly best tau..sejuk.. malam2 tak payah dah nak pakai krim apa.. pakai je dia kat seluruh muka.. fresh je rasa...  Apa2 pun thumbs up la pada gel ni.. Dan berharap hasilnye nanti baik,, kasi bersih sikit muka ni,, :P




P/s : Mist pun best juga.. gak2 muka kering sebab dek aircond sepajang hari dalam office.. Semburkan je kat muka. sesaat dua dah kering and segar je rasa.. 




You Might Also Like

0 comments