Lupa Renew Domain

Blogging Mood!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ooo blogging mood!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kemana anda menghilang!!~ uwaaaa... 

Puas aku mencari dan menggali disetiap pelusuk emosi ku.. tak ada!!~ hilang... semuanya hilang... 

Disebabkan terlalu sibuk dengan kerja, aku terlupa untuk renew domain www.misznadea.com dan menyebabkan domain aku di gantung.. nak dapatkan balik aku kene sediakan rm700-1000 hmm.. so sad.. mana ada duit untuk diperuntukkan sebanyak tu..semata2 untuk domain.. Ramai orang kata laa renew je la.. kalau sayang.. ni bukan kata sayang tapi tak sanggup hehehe... Bayar kete sebulan lagi penting.. hehehe.. 

 Disebabkan itu aku terpaksa menunggu selam 60-80 hari dari tarikh xpired domain aku iaitu 31 Mac 2016. Kenapa tak nak tukar domain?? dotmy ada dotnet ada dotdotdot pun ada... hehehe.. ramai org kata tukar je la.. macam lah ko nye blog power sangat.. 


 Ni bukan masalah power ke tak.. tau je blog aku ni takda sapa sudi jenguk.. tapi ini adalah salah satu teman baik aku, kenangan aku.. kenangan??? waklu?? adeii kawan baik ni mementang kawan baik.. di waklu2 kan aku ni ha.. cube lah cakap lembut sikit..sentap ati ni.. hahaha..

Serius la.. aku sayang lah semua ni.. korang tak tahu betapa sayangnye aku pada blog aku even setahun sekali je entry wakakaka!~ takpala... semoga ada rezeki dapat balik www.misznadea.com :) Amiin.. 

 Dikesempatan ini juga aku nak ucapkan Selamat Menyambut Bulan Puasa kepada semua teman2 yang disayangi.. Walaupun arini dah masuk ari ke 3 berpuasa.. Semoga ibadah yang dijalankan diredha Allah swt. Aamiin..

You Might Also Like

0 comments