Konsert Mega Akhir Kilauan Emas 4

Selamat pagi... segar rasa badan bangun pagi ni.. Malam tadi letih sangat dah lah tunggu 2 minggu nak nonton konser akhir Kilauan Emas 4 ni.. tibe masa mata ni takleh bukak disebabkan penangan 1 biji pain killer.. tido terus sib baik terjaga subuh.



Bangun tadi aku tanyalah mama, siapa pemenang Kilauan emas.. erkk.. boleh plak mama suh aku teka.. dia kata mama kasi RM10 satu soalan kalau betul.. Siapa dapat No.5 dan siapa dapat No.1.. kihkih.. mana tau.. aku hentam lah.. ermm No.5 rasanya Nas kot sebab tak suka dia. betul!!!` yeay!~ dapat RM10... soalan kedua aku sebut lagi 4 orang.. aish seme salah.. rupanya mama kata minggu depan ada konsert mega akhir.. ciskek perisa strawbery  betul la.. grrr.. Paperpun lega sebab Zain, Arip n Ben berjaya ke peringkat seterusnya..

Aku suka betul ngan Zain tu.. cuma nak kasi dia juara tu mcm not fair lah plak kan..dia dah jadi retis.. so better bagi peluang kat orang lain even Ben or Arip.. no Problem.. Tiga best.. Tgok mereka teringat kat Hafiz, Akim n Aril masa AF dulu.. wkkwkwkw... version tu..

Apa2 pun best of luck kepada semua.. semoga berjaya.. 


Teruskan mengundi kerana jika otai kegemaran anda tidak memenangi hadiah utama, dia mungkin berpeluang untuk bergelar naib juara dan memenangi wang tunai berjumlah RM50,000 dan sebuah kereta Nissan X Gear bernilai RM85,000.

You Might Also Like

0 comments