Search This Blog

Friday

ARTIS BOLLYWOOD TANPA MAKE UP

hOLA...
Morning... Wish u guys happy todays.. ehehe.. Hari ini Nad ada masa sikit pagi ni.. So luangkan masa beberapa minit untuk tengok Facebook. nak dipendekkan cerita, Nad terpandang lah 1 artikel di FB yang mana berceritakan tentang Rani (klik tuk baca). Laa.. Nad ni peminat gila2 kat Rani ni.. Tak tau plak dia dah kahwin.. Ermm dengan Aditya ni plak.. =.= Sabo je la.. Tapi tak kisah la.. Hahaha..

Tangan ni pun makin gatal, p lah search gambar kahwin Rani.. Jumpa lah beberapa gambar yang membuatkan Nad buat entry ni.. hehe... Bila Artis Bolywood tanpa mekap.. Gini la rupanya :


Kenal tak????? ada yang cam ada yang tak kan.. hehe :P