Skool of Lawak

Excited sangat nak tunggu program realiti komedi terbaru terbitan Astro Warna iaitu Skool of Lawak yang akan bersiaran pada hari ini 14 Februari 2014.
Bertemakan Komedi Ada Kelas, program ini memaparkan pencarian pelawak baru yang berkonsepkan pembelajaran ala persekolahan.

Ujian pertama malam ini. #SkoolOfLawak bersiaran pada jam 10 malam di saluran Astro Warna & Astro Mustika HD. #KomediAdaKelas
Inilah dia barisan hadapan #SkoolOfLawakPengetua(Othman Hafsham), Tenaga Pengajar (Sabri Yunus, Ibu Fauziah dan Khir Rahman), Pengacara ( Johan, Jep dan Shuk)
****************************************************************************
Menerusi rancangan ini, seramai 29 peserta lelaki dan empat wanita terpilih daripada sesi uji bakat yang diadakan di lima lokasi di seluruh negara.
Rostam berkata, mereka yang terpilih turut didedahkan dengan sketsa komedi, penulisan sketsa komedi, asas dan struktur komedi serta tip untuk melakukan sketsa menerusi bengkel Komedi Warna yang diadakan sebelum ini.
"Kesemua peserta akan diberikan tugasan tertentu secara individu mahupun berkumpulan selama 10 minggu berlandaskan format komedi yang ada kelas," katanya.

Sumber : Mstar On9

You Might Also Like

0 comments