Maharaja Lawak Mega 2013

Assalamualaikum... malam ni tak tau nak buat apa.. baru teringat yang aku terlepas tengok minggu lepas punya MLM ().


Belek punya belek Astro.. perghh nasib baik adik aku tak delete lagi rancangan ni.. *Astro kan skrg boleh record2*



MLM kali ni aku tak sempat nak review kat blog mcm sebelum ni.. maklum lah busy memanjang.. Sejak kerja kat bagian Farming ni.. hehehe.. *ada ke orang kisah ko tak update haaa Nadea* wakakaka..

Takpalah... apa yang bestnye MLM kali ni pada aku adalah :

1. Nabil bawak solo
2. Sepahtu ada
3. SayWho masih bisa beraksi

haish.. banyak plak yang bestnye.. 3 cukuplah.. yang tak best pun ada.. tapi satu je lah.. JOZAN tak join.. ye lah orang dah juara mana leh join kan.. Nanti tak pasal2 dia lagi juara.. hahaha... ye ke?? Yakin?? yakin lah kot.. Ok taknak buang masa aku nak bagitahu lah pada korang yang mana masih tak tau atau terlepas MLM minggu lepas.. Rupanya geng TULANG  yang tersingkir minggu lalu.. woh!! Actually ok je mereka tersingkir sebab takdalah menarik sangat. Tapi ada lagi kot yang tak menarik dari mereka.. Ye dop??


Yang First tersingkir kumpulan GERAK. Pada aku persembahan mereka malam tu not bad.. tapi nak buat mcm na.. semua yang lain lagi power dari dia so mcm kata Dato AC terpaksalah beliau gerak awal. Har HAr HAr.... Ok lah tu.. ye dop??


Semoga Nabil atau Sepahtu akan dapat salah satu hadiah yang dikejar oleh para peserta.. 

Juara Maharaja Lawak Mega 2013 bakal membawa pulang hadiah lumayan berupa wang tunai sebanyak RM500,000 manakala tempat kedua dan ketiga masing-masing membawa pulang wang tunai RM250,000 dan RM150,000.

6 Peserta Favourite aku :

SEPAHTUNABILSHIRO


WALAJAMBUSAYWHO


Dapatkan undian terkini dan sumber pic >> Astro Gempaq <<

  • KU



  • SAYWHO
  • SAYWH

You Might Also Like

0 comments