AURAWHITE CHOCOLATE INDULGENCE


 AURA WHITE CHOCOLATE INDULGENCE 1 MILLION MG

PERISA TERBARU = AURA WHITE CHOCOLATE INDULGENCE
HARGA = RM 150

INFO AURAWHITE CHOCOLATE INDULGENCE :

--------------------------------------------------------
> Ia adalah Dark Chocolate 100% dari Cocoa Bean Organic yang di proses dengan teknologi nano dimana ketika dibancuh ia tidak berketul jadi penyerapan nutrisi pada tubuh lebih sempurna. 



> Flavonoid dalam coklat mempunyai sifat antioksidan yang kuat yang dapat melindungi terhadap penyakit-penyakit degeneratif. 

> Minuman ini sangat berkhasiat selain berperisa coklat yang lazat ia juga mengandungi protein yang tinggi , nutrisi optimum, tiada gula atau pewarna tambahan. 

> Bahan utama yang lain antaranya adalah L-Glutathione,Tilapia Kolagen, Co Enzyme Q10, Hyaluronic Acid, Omega 3 Salmon Fish, Pearl Powder,Pitera & sebagainya. Kesemua bahan ini di gabungkan dapat menbantu kecantikan & kesihatan anda dari hujung rambut hingga hujung kaki. LEBIH POWER!!!

> Saranan adalah untuk mengambil AURAWHITE CHOC pada waktu pagi dan AURAWHITE LEMON BERRY 900000MG pada waktu malam untuk keberkesanan lebih hebat! Bancuh dengan air sejuk untuk rasa yang ummphh yummylicious! 

> Sesuai untuk lelaki & wanita.

PERHATIAN :
----------------
~ AURA WHITE CHOCOLATE INDULGENCE 1 MILLION MG adalah ekslusif terhad hanya pembelian Online. Dapatkan sekarang di 012 9900 254 (Nadea) Fb : Fanpage 

You Might Also Like

0 comments