Apa itu Komli dan Bagaimana cara Mendaftarnya

Hai..

Actually hari ini agak kurang busy jadi dapatlah luangkan masa untuk bersama dengan buah ati kesayangan No. 4 iaitu my blog...

Hari itu Nad adalah tertanya tanya, apakah itu Komli .. 

Nad diberitau oleh seorang rakan iaitu Admin Web Giler Hackers yang mana mencadangkan agar Nad menggunakan Komli. Dia kasi info sedikit pasal Komli dan Nad cuba mengumpul sebanyak mana info tentang Komli ni..


Sepengetahuan  Nad, Komli ni adalah sebuah syarikat pengiklanan International yang fungsinya lebih kurang seperti Nuffnang.. bezanya Komli ni lebih pemurah. Syarat wajib dia mcm biasa lah mesti kene tepek iklan dia dalam blog and korang sendiri boleh pilih berapa banyak iklan yang korang nak and apakah sizenya. 

Macam Nad mula mula rakus pilih tiga. pastu rasa semak plak Nad pilih dua. Tapi kita kene inform lah dengan admin dia yang kita dah tak nak guna banner ads tu. Dan mereka ada pesan kepada Nad agar jangan ubah size banner ads tersebut.

Duk kaji pasal Komli ni tertibe ada lah masalah nak mendaftar Komli ni.. adoi. pening2.. 

So Nad teringat yang Nad pernah kunjung blog  Solehah dan Nad tanya dia cara mendaftar dan disebabkan penerangan dia yang jelas akhirnya Nad berjaya memperoleh iklan Komli di blog. yeay! :D

So Now Nad kene work hard untuk dapat lebih banyak side income dari Komli ni.. Percayalah dengan nilai USD yang diberikan anda akan rasa semangat blogging anda berkobar2.. Tetapi Nad akur, banyak lagi perlu nad belajar untuk menarik minat rakan2 ke blog dan menghasilkan tulisan yang baik..

Sekian...

p/s : Nak daftar Komli jugak??? jom ke sini 


You Might Also Like

0 comments