Sunday

Zain Saidin Kurang Ajar dalam Masterchef Selebriti 2

Salam 1 MAlaysia... vavavava!~ syabas Zain!~! Syabas!~ mang hebat betul lah tengok sikap Zain dalam Masterchef Selebriti tadi.. Dapat bayangkan mcm na perasaan Kak Lydiawati yang berada disebelah dia.. Kurang ajar nye lah.. 

Ni lah dinamakan bodoh sombong.. lagi bodoh sombong plak tu.. Aku ni sapalah nak menilai dia.. tp agak2 lah.. Kita ni menuntut ilmu... Setiap kritikan tu kena lah terima, ni tak.. Yang Si Che ta tu plak back up buah ati dia tu.. tak malu ke buah ati mcm tu.. aish sabar je lah.. aku ni nak menilai n komen balik tentang hal ni tak berapa nak pandai lah.. Bukan apa.. kang aku pun 2 x 5 macam dia.. yelah lepas geram kat sini terhadap dia berlebihan plak.. Ye tak ? 

So mcm ni lah kalau nak tau lebih lanjut jemputlah baca entry ni.. Dipetik dari blog NurizSpace.. (jemputlah baca kalau nak tau mcm na citernye)


Kesimpulannya Sabar tu Separuh dari iman... Awak tu selebriti.. malulah kat orang tunjuk teladan mcm tu..  huh!!! UNSANGKARABLE ..