Siapa tu Max 24:7

*story ni dah lama... tp nad baru tengok n nak share ngan korang..kot2 ada yang belum nengok*

hahah!~ lawak antara benua betul..sabo je lah.. tu lh ungkapan aku bile aku duk usha2 you tube ni ha..layan lagu..bosan plak duk kt umah demam2 ni.. so mcm biasalah..ada lah kat sidebar tu lagu2 yang boleh kita dengar kan.. so aku pilihlah..terpandanglah nama ni Max 24:7  tibe2 aku teringat sebuah kumpulan kpop malaysia.. yang mana dulu satu ketika kemunculannya di kutuk ramai... huhuhu!~ wakaka..aku tak plak amik port..aku pk lantak p dia lah.aku tak minat kpop2 ni so aku tak cara... rupanya  ni lah kumpulan tu.. dah tukar nama khabarnya.. dari 24:7 (kpop) ke Max 247 (Malaysia pop).

last2 aku pun dengar lah lagu dari Max 24:7 ni... :OOOO

kayaknya aku terkejut bangat...emangnya kayak anak2 ngak matang.. wkwkwkkw...

kenapalah korang  ni sanggup melakukan semua ni..kenapa? ntah lah..aku tak tahu kenapa aku rasa mcm nak gelak pun ada...

pada pendapat aku masa mereka nak guna genre kpop tu, mereka dapat kritikan teruk sebab mcm memalukan lah.. ialah..ce bayangkan kalau org luar dengar dan tengok... tak ke pelik..dah lah koregraphy (betul ke eja) mcm ciplak jer.. aish..  sabo je lah... siap kene kutuk lagi ngan peminat2 Super Junior sebab ciplak tarian mereka.. aish tak patut...

24:7 kpop group
sewaktu nama mereka 24 : 7


ni aku nak kongsikan lagu yang telah diberi nafas baru oleh kumpulan mereka
[ Gadis & Bunga ]




kalau nak segarkan mata n telinga korang..meh dengar yang ni plak...

Cinta 24:7






p/s : sumber : carian di Google.com

You Might Also Like

7 comments

  1. ha,solehah tau sal band ni.tapi bukan band laki je yg da,band pmpuan pn da jgk yg tiru k-pop.lagi la menggedik.ermmm

    ReplyDelete
  2. Saya suka singgah sini :) Omeyy blog ni :)D

    ReplyDelete
  3. solehah,,, aah yg perempuan ada tp tulah tak tahu plak apa namanya..

    yana : tq

    ReplyDelete
  4. eheks.. i tak kenal pun dorg..

    ReplyDelete
  5. erkkk xpnh dgr pn sblum nie...ni bru tw

    ReplyDelete
  6. seksinya abg2 24:7...auwww! hihi...seragam jer tarian diorg ni kan...ala2 group 4u2c dulu2...

    ReplyDelete
  7. erk...macam2.pop nye...

    ReplyDelete