Disable Notification Facebook masuk email

salam.. stress betul aku nak cari 1 email sikit punya susah.. grr... bile bukak email umang aih ada lebih pada 100k email dalam inbox ni ha.. dan 80% daripadanya datang dari akaun facebook ..

sebelum ni ada lah orang tanya aku..mcm na nak disable notification masuk email..aku pun ckp lah p belek2 kat setting notification.. p buat satu2 group.. hehehehe padahal aku tak pernah cube..

arini aku pun cube lah.. humang aihh..banyak group aku.. puas nak belek sesatu..

belek punyai belek..seme aku untick.. hahha konon2 jangan masuk inbox dah..aku refresh je emaill aikk ada lagi.. ermm :(( sedih betul...

last2 aku berjaya jugakk.. RCcool
seme dah tau cara ni..
tp manalah tau ada yang sengal2 mcm aku ni tak tahu.. RClol


??? nak cari 1 email dalam 204009 email bukanlah senang RCverysad


mula2 kelik je kat notification tu..heheheh...



pg kt bgian group....untick je seme... dulik hape.. ea tak RCundecided


setel.. pasni kalau anda refresh email anda mesti clean n clear dah RClol

=============================
thanks sudi baca.. :)

jemputlah tinggalkan komen :)


kalau sesapa nak join group aku kat fb boleh lah join... 





salam sayang dari saya buat korang  :aduhai muahhh :)

You Might Also Like

5 comments

  1. baru jer mencuba..thanks...semak jer notification ni kan

    ReplyDelete
  2. tau tkpe..semak... hehehe..semak noti kt fb..semak email.. hihi..

    ReplyDelete
  3. hehe....x check agik email..

    ReplyDelete