#Update 1 : RILEKS GIVEAWAY BY MISZNADEA & LINIEY




Assalamualaikum.. hehe..selamat malam..adoii.. duk belek2 balik giveaway yang nad nak buat ni.. so nad nak lah update sikit...hehe.. samada korang refer entry Nad atau pun Liniey.. korang masih lagi dibawah satu Giveaway yang sama.. hehe..

ramai kat sini tertanya2..apakah adiahnye..sebenarnya saya masih lagi menngumpul banyak lagi hadiah tuk diberikan kepada anda.. hehe.. 

seperti yang saya katakan di entry asal.. 10 pemenang akan dipilih... so 10 hadiah menanti anda.. dan mungkin ada yang ala..  frust sebabnya..pemenang dipilih berdasarkan random.org..

jadi anda semua jangan risau.. hehe...

disini disebabkan saya ada sponsor lain yang sudi menambah hadiah jadi saya akan tambah lah sikit lagi kategori pemenang..

still lagi dengan cara n kaedah yang sama.. seperti di entry asal... cume disini Nad nak bagitau sikit.. mcm na kah cara korang leh menang hadiah...

1. Dengan random.org = 10 orang akan dipilih   ( Hadiah Misteri ) hikhikhik (wajib buat entry)

2. Pengomen Terbanyak = (Domain *setahun*)  Berdasarkan Widget yang Nad letak dalam blog nad... (kat sidebar) (kepada semua warganegara malaysia yang mudah nak saya hubungi kalau dia menang..) tak wat entry pun takpa.



3. Entry Terbaik = 1 hadiah misteri tuk sorang pemenang (bukan random) tp penilaian oleh pihak tertentu
dinilai bg yang membuat entry terbaik.. hehehe...takdalah simple sangat je kan..

4. Dengan random.org = 3 peserta bertuah akan menerima topup RM10 bagi yang meletakkan chatbox Rileks ke dalam blog mereka (tak wajib letak..sapa letak..baru berpeluang memenangi topup ni.. 3 org je tau)












copy code dibawah untuk meletakkan di dalam blog








*sentiasa kunjungi blog saya tuk mengetahui apakah adiah2 misteri yang saya akan berikan dan manalah tau ada kategory lain akan saya tambahkan.. hehe..*


berita baik kepada semua yang join ke group MNC Rileks Santai di FB .. saya akan memberikan hadiah misteri juga kepada mereka yang berada disana.. kira mcm cabutan bertuah lah.. weewit.. nak tahu apa dan mcm na.. ha..nantikan update seterusnya nnt.. :) Jadi yang mana belum join... cepatlah join





 salam sayang dari saya buat korang  :aduhai muahhh :) 

You Might Also Like

12 comments

  1. erkkkk kena letak ke?? wajib ke?? adesss

    ReplyDelete
  2. ika?? tak wajib.. sapa letak akan dapat cabutan sekali lagi random,org.. topup..sapa takmo topup tu tak yah letak :D

    ReplyDelete
  3. nad,solehah dh letak widget chatbox Rileks dalam bahagian shoutbox.

    ReplyDelete
  4. aina joinn :D

    http://ainafarahindomo.blogspot.com/2012/04/rileks-giveaway-by-misznadea-liniey.html

    ReplyDelete
  5. me ! join. nanty malam. line tgh lembab nih. Hadiah sangat menarik!

    ReplyDelete
  6. naddd bukan ada kata pemenang yg reffering terbanyak sme ke kt cara pemilihan tue?? ikaa tgk yg owg len...hihi

    ReplyDelete
  7. waaa dah join.nak domainnnnnn^^

    ReplyDelete
  8. dah letak chatbox. harap dapat domain dengan topup. hahahah :D (maaf tamak sikit) :P

    ReplyDelete
  9. ouhh yang chatbox tuhh sydi dah letak. best gak borak sana. hehe >.<

    ReplyDelete