Saturday

xoxo?? apa tu?




adooi... aku tetibe nak tau ' xoxo ' tu apa.. ramai sangat org tweet pastu at the end ayat dia ada xoxo.. sms pun ada.. aku ni nak lah tau.. erm!~ ingat ke luv u ke.miss u ke.. puas gak tanya dua tiga org to mcm2 jawapanye.. ahha!~ gogogo pun ada org ckp..

aku pun seacrh lah,, hehe...baru tau jawapan dia.. 

XOXO   = Hugs & Kisses  = Peluk & Cium

X  =  Peluk
O =  Cium

konon2 O tu mcm dua org sedang berpeluk dan X tu mcm mulut bersatu lah..haha!!~ mcm2

so dah dapat jawapan.. 

buat korang yang sudi baca entry ni...

xoxo  ^_^ muaah!` :D