Am i in love??

love....arghh!!~ may be not...

satu ungkapan....yang ntah...


walau tidak seindah bisik kata kau beri
tetap dalam ati..
siang malam menanti
tak jemu aku dibuai kerinduan



belum penuh ada getaran sebegini
memang benar aku dilanda

cinta kepadamu!!~

bercahaya hidupku dalam taman cinta..
sehingga segalanya seperti pelangi..
kau sambutlah rinduku..
jangan lepas lagi..

ku patri setiap seteguh kasihmu
ku akui..

kini ku temui insan yang ku sygi..
sentiasa disisi bagai bintang yang ebrsemi.
tetap dalam ati..
siang malam menanti
tak jemu aku di buai kerinduan


hahahah!!~ berilah satu jawapan!!~ kau pesona cinta yang membawa bahagia!!~ :D

namun..aku akan simpan perasaan ni..takkan ada siapa dia..sehingga dia akan tahu sendiri...

aku akan menanti... sampai dia sendiri sedar... buka kan lah atinya ya allah ya tuhanku..

kerna ku tak sanggup menantinya dari jauh.. 

-miss him so much-

You Might Also Like

6 comments

  1. wah.....dah ada penganti ek.. hihi

    ReplyDelete
  2. hahahah!!~ ades.. ni namanya syok sendiri.. mencintai tnpa di cintai.. dak tuh bukan tahu sy suke dia.. cume berdoa agar dia dapat rasa getaran di hati ni.. hahahah..jiwang

    ReplyDelete
  3. luahkan sahaja...mana tahu dia terima... kalau dia tak terima...lepaskan sahaja... yang penting luahkan...luahkan... :)

    ReplyDelete
  4. saia pon nga inlove,,
    wink wink ..
    malunyeee >_<

    ReplyDelete