Friday

sedeh!!~


ok la jgn cari saya lagi faham tak!!!!!
aku benci ko sampai aku mati!!

huhuhu!!~ aku seperti tidak mampu nak bernafas lagi.. kecewa!!~ aku down sangat malam nie!!~ sebelum aku boleh mati!!~ bek aku hentikan semua ni!!~ aku kene berhenti berblog..berfesbuk..berchitchat..berdj dan semua2 yang boleh buat aku sedeh n a
khirnya aku matiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!~


apa aku ni dilahirkan untuk menangisker???!!~ knp!!~ knp ungkapan tu yang ko luahkan!!~ :( apa salah aku pada ko!!~ sampai mcm tuh sekali kau benci aku!!~ apa???

awak nak sy buat apa??!!~ aku benci ko sampai aku mati.. itu ayt ko aku akan ingat sampai bile2.. aku benci bercinta!~ aku benciiiiiiiiii!!~ sakitnya lah!!~ kenapa la
h aku kene rasa semua nie!!~ knppppp!!~ :(
kenapa org len mudahhhh jerp!!` mana silapnyer nie!!~ ya allah :( apa aku tak layak ker menyayangi?? di sayangi?? malam ni.. ati aku rasa sakit sgt.. kesakitan tuh!!~ hanya tuhan je yg tahu.. aku rasa mcm pisau ni ditikam2 ke dadaku..
sabar nadea!!~ sabar!!~ kau kene kuat.. kau kene tabah!!~ mungkin kau tak bahagia ari ni.. tp kau kene yakin satu ari nnt pasti kau kan bahagia..!!~ aku leh berhenti menangis.. tp aku tak leh tahan air mata ni!!~ :( ni kali kedua org kata dia benci aku sampai mati.. dan kau mengingatkan aku pada insan yang pernah bersumpah demi al quran bahawa dia tak pernah syg, cintakan aku!!~ :( apa kalian ingat cinta aku ni cinta boneka??

malam ni!!~ aku memang down!!~ tp aku kene bangun, aku kene pergi dari semua ni!!~ aku kene pandang kedepan.. aku kene tutup pintu ati aku!!~ aku taknak bercinta lagi selagi belum di izinkan tuhan.. aku taknak.. aku takut!!~ sakit!!~ :(

semua kata aku salah!!~ aku salah kan.. kalau salah aku minta maaf.. tetapi kenapa korang tak maafkan aku.. knp korang buat aku mcm ni?? ramai lelaki kata aku sombong..sebab??? aku jauhi lelaki.. tak kawan ngan meke sebab?!!~ nak jaga ati ko.. nak buktikan aku nie bukan kemaruk kat jantan.. aku tunggu ko!!~ tp ni yg aku dapat?!!~ ko mesej mcm tuh!!~ apa ko nakkkkkkkkkkk!!~ tak cukup ke kau sakiti bile sy nak pergi awak kata sy saya ni tinggalkan awak mcm sampah.. tp awak??? ada awak hargai sy?? maki2 awak maki2 saya.. knp?? itu perangai awak?? so awak nak sy ubah diri.. sedangkan sy tak pernah memaki.. jadi knp awak tak ubah diri awak untuk sy?? sebab awak bukan syg sy kan!!~ emmmm ( awak.. tak pernah syg kan sy.. takpa.. saya telan lagi semua tuh..sebab sy dah biasa disakit.. cume sy harap.. saya dapat bertahan..melihat dan merasai semua yang berlaku disekililing

tiada guna lagi mengharap untuk memiliki
takkan ada lagi kesempatan ku untuk kembali
seluruh cintaku.segenggam kemaafan
takkan mungkin bisa mengantikan salahku

bagaimana lagi.. bila itu yg harus terjadi
dengan besar hati kanku terima semua ini
kau buat diriku
terbunuh cintamu
apalah dayaku
ini memang salahku
akankah terulang kembali
masa2 kita yang dulu ada

ku akui memang ku salah
tak berada didekatmu
disaat kau rindu