Tuesday

jangan menangis nadea!!~

hari ni!!~ aku menitiskan air mata... kesedihan menguasai diri ini.. ya tuhan!!~ tabahkan lah ati aku!!~knp lah aku selalu gagal dalam setiap hal ati dan perasaan? kenapa aku selalu memberikan kesetiaan akhirnya aku beroleh kekesalan?? kenapa!!~ :( tak layakke aku meyayangi seseorg?

sampai bile?? sampai bile aku harus menangisi untuk insan yang bergelar lelaki? sampai ati aku akan kering? sampai dah takkan ada rasa cinta dalam diri ni? mcm na nak tabahkan diri ni? mcm na nak bgtahu yg aku sayang dia!!~ mcm na?? knp uji cinta aku mcm tuh? ea belum cukup besar dugaan tuh!~ tp aku tak dpt tanggung lagi...

awak!!~ sy tahu ati awak keras :( dan sekeras2 ati awak tuh saya yakin!!~ awak sayangkan sy.. atau mungkin awak memang tak pernah syg sy.. :( kenpa? susah sangat awak nak percaya sy? tak tahu ke? sy menderita kat sini!!~ seringkali menyesali apa yang berlaku.. knp awak buat saya mcm tuh?? knp uji cinta saya?? knp awak??

orang sering kali berkata!!~ kenapa sy setia? kenapa??knp aku mudah percaya cinta2 irc ni? bukan sebab sy bdoh..tp sebab sy ingin kan kesetiaan... sy tak pernah cerita perkara sebenar.. kenapa lelaki yang sy dah kapel selama 5 tahun leh tinggalkan sy? semuanya sebab...penyakit.. suatu ari.. sy sakit n dia paksa sy pergi ke hospital bersamanya... dan doktor pk dia suamiku.. tanpa pk panjang doktor tuh menyatakan pada sidia.. yang saya kene jaga diri saya.. jaga pemakanan..sy ada masalh dalam perot.. tu yg wat sentiasa sakit.. mula2 dia okey..pastu sy kerap sakit..dan akhirnya.. dia tinggalkan saya..dengan alasan sy takleh panggil dia "abg"... huh!!~ alasan apakah itu?? knp dia tak ckp yang dia tak sanggup jaga perempuan mcm saya ni~!!~ kenapa??? dia takut sy mati? sakit? susahkan dia??? mcm tuh???!!~

knp?? apa penyakit saya?? saya bukan nak mati lagi???bukan sy ada kanser?? dia just ckp sy kene jaga diri sikit..takut??? knp pertikaikan soalan tuh.. dan andailah sy nie berpenyakit?? salah ker?? salah ker saya nak dicintai?? salah ke kalau awak mencintai sy?? susah ker?? sampai saya mati?? susah ke awak?? kenapa sia2kan cinta saya?? setia saya tuh??? saya tak leh panggil awak abg!!~ sebab sy bukan jenis gadis mengedik!!~ manja2 ni!! tp saya respek awak!!~ saya terima malam tuh awak nak putuskan saya!!~saya selalu kata awak tinggalkan sy tanpa sy tangisi awak!!~ tp awak silap!~ i'm very down!!~ its hurt.. too hurt...

pada malamnya..saya teringat pada mirc... dan saya dunload semua tuh..1st time saya join mende alah nie.. dan bertemu dengan kawan2... saya gembira dan lupa kasedihan.. sehinggalah sy jumpa dengan seorang lelaki... ..

mudahnya sy syg org!!~ tiddak!!~ salah tuh!!~ ati sy masih ada rasa kesakitan tuh :(
saya kenal dengan sidia nie.. ermm!!~ saya cube dekati dia.. makin dekat makin dia jauh!~ dia sakitit saya tanpa sy sedar... sy cube tawan ati dia.. kejar dia!!~ bukan perigi car timba ... sehinggalah!!~ saya sentiasa bersedih!!~ huh!~ dia selalu bergurau dengan seseorang nie.. sampai ati sy betul2 terluka....


suatu ari.. sy down sangat n post d`fb untuk surrender...untuk bgtahu yg sy tidak mampu nak jaga ati lg.. terluka sangat..mengharapkan sesuatu yang tak mungkin dpaat dimiliki :(
dan datang lah seorang insan yang terkenal dengan kegarangannya.. insan yang sangat baik.. bile dgr apa yg dia cerita.. sy tahu.. dia seorang insan yang setia..dia gembirakan ati sy.. dan dia tak pernah buat sy sedeh.. dia sayangi sy seadanya :( besamanya sy tenang :( sehinggalah.. satu masa dimana saya tak tahu silapnya.. hubungan kami renggang..dia suke memaki.. tp selama dengan sy.. dia kawal diri dia.. saya senang sangat :( dia kata sy tak hargai dia.. sebab kusyuk dj n kawan2.. tp dia tau tak ati sy?? kami putus pun dah dua kali.. banyak halangan..ada jerp org tak suka..kami berdua.. tp sy degill.. sy tak kisah..sebab sy syg dia.. tp mungkin syg sy tak cukup kuat untuk dia..banyak kekosongan sehingga dia pun dah benci sy.. apa salah sy pada dia.. nak kata sy curang?? sy tak pernah terima cinta lelaki lain..tp dia tetap benci sy.. mungkin sebab sy tak hargai dia.. itu yg dia pk..

saya tahu..sy tak layak untuk dia..mungkin dia bahagia tanpa saya..takkan ada org ggu dia..kini nak menjauh dari semua..nak jauh dari cinta.. nak jauh dari mcm2.. tp aku tak mampu..sebab aku ada ati.. ada perasaan..aku tak tahu apa yg aku nie sakit.. tp kadang2 kesakitan emosi nie yang buat aku down n terus sakit.. sebab tulah azam aku tahu ni aku taknak menyintai sapa2.. aku nak focus belajar dan kerja.. at least kalau aku sakit.. aku leh jaga diri sendiri.. aku ada wit.. aku ada masa depan.... untuk apa aku nak cari cinta kalau aku tak layak untuk dapatkannya..

kalian hanya pk aku jahat.. pk aku bukan2.. tp kalian tak pernah rasa apa yg aku rasa...gile!! meletakkan emosi pada jalan yg tak patut...huh!!aku giler ker?? giler ke aku?? menangisi apa yang tiada d depan mata??

jangan menangis!!~ aku kuatkan ati!!~ aku letakkan semua tuh dalam ati..hadapi semua ni dengan senyuman!!~ tapi mampu ke aku tahan air mata nie.. mampu ke aku peroleh kepercayaan dia??mampu ker?? dia maki aku tadi.. aku sedeh!!~ kenapa perlu maki aku!~ tak tahu ke aku sayang kau!!~ tak tahu ke aku rindu kan kau.. trngin dgr sore awak!!~ tp awak hina sy!!~ sy trima...


awak!!~
kalaulah sy dapat putar balik masa..saya takkan wat awak terluka :(
mang sy akui silap saya..sebab manusia tak lari dari kesilapan//
kalau lah awak boleh baca isi hati sy..
mesti awak faham apa yg saya nak sampaikan..
susah sy nak lupakan awak..awak mang terbaik..
kalaulah awak beri sy peluang..
pasti dia akan menjadi satu perkara yang terbaik pernah sy miliki..
kalau lah kesilapan ni dapat dibendung.. pasti semua takkan jadi mcm ni
saya betul2 menyesal
kalau masih ada ruang lam ati awak untuk saya..sy janji xakkan ulangi lagi..
tapi sy tau semua tu hanyalah harapan :(
mungkin tiada ruang untuk sy dihati awakkk...
saya hanya mampu berdoa.. semoga awak takkan lupakan sy :(