Wednesday





Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah

semalam...nadea rasa terkejut sangat bila sis leeya mesej nadea.. terharu sangat2.. selepas daripada peristiwa itu..nadea tidak pernah berpeluang berchitchat ngan sis leeya..
nadea rasa happy n sedey sangat.. bila dia membebel dengan 1000 macam nasihat..nadea rasa happy!!~ nadea dapat rasakan yang bibirnya mesti ngan terkumat kamit(betul ker istilah ni) ngah membebel...ekekeke..
nadea sebnrnya tak anggap pun yg sis tuh nak membebel tahu tapi seyes nadea cakap nadea rindukan sis..rindukan nasihat2 dan ketegasan sis...
nadea tahu..nadea kecewqkan sahabat2 nadea..nadea leka dalam mencari kawan sampai nadea terabaikan sis n team2 nadea sebelum nie..
sejujurnya nadea berasa sangat rindu pada mereka..persahabatan dengan mereka dan semuanya...nadea telah diberi peluang untuk menjadi dj dan nadea gagal dalam menjalani tugas itu..nadea sbnrnya tak nampak dimana silap nadea...nadea silap memilih kawan???!~ kawan2 nadea jahat ker?? sehingga kini nadea tak nampak yang nadea punya kawan2 jahat dan mereka masihmenghargai persahabatan kami...
nadea tak berniat nak rakus dalam mencari sahabat.. cume keadaan waktu amatlah tidak dirancang.
apa yang berlaku nadea minta maaf dunia akhirat..
jauh kat sudut hati nadea betul2 minta maaf kerana nadea dah mengecewakan sis leeya..alysya..ayed..laila..team2 kotafm....
takplh..nadea pun dah lupakan semuanya n harap agar radio kotafm terus maju....
n semua team2nyer happy always...
daa!!~
ekekekkeke