kehilangan


kenapa dia delete nadea dari facebook dier..
apa salah nadea pada dia..
nadea sayang dia!!~ pada nadea..dia ibarat mcm kawan baik..teman..dan adik walaupun kami sma usia..
nia!!~ tak sedikit pun saya nak sakitkan ati awak..pasal peristiwa tu mungkin ada sedikit salah faham..
saya dah cube berlaku jujur ngan awak..sampai ati awak bila awak pk saya nak khianati awak...
saya terkilan apa yg awak buat pada saya..tp saya tk amik port hal tu..saya bertambah twrkilan bila awak kata awak tak percyaakan saya dan minta saya pergi jauh dari awak..
nia!!~
kenapa mudah bagi awak menamatkan sesebuah persahabatan?? adakah takda nilaninya persahabatan saya pada awak?? mungkin pada awak saya dah khianati persahabatan kita tp percayalah saya sayang awak n sedey sangat dengan apa yg berlaku..
saya nak minta maaf pada awak nia..mungkin ni saja caranya..

p/s : mcm na saya nak lupakan awak..sedangkan saya dah anggap awak kawan baik saya!!~
uwaa!!~ sedeynyer

You Might Also Like

2 comments

  1. entry ini m'ingtkn aq pd sorg kwn..juga kwn baik + adik agkt wlpun sbaya. mmg amat mnyakitkan ble kita dtuduh ngn bmcm2. sedih ble kite dtuduh mcm2 hnya dsbbkn sorg lelaki...:(

    w/pun kmi da bbaik..da mnta maaf tp sdikit sbyk ape yg dkatakan dlu msih lg termgiang2 dfkiran.

    apa yg psti, kmi xkn lg jd sprti sblum ini...

    ReplyDelete