Monday

:: Friends via MiRC ::

Inie Kawan2 ku semasa join irc.kampungchat. hurm...sapa kata kalau kawan2 ngan mereka semua ni tak leh dapat satu perhubungan yang e-class?? nadea rasa okey jerp... mereka semua lebih memahami silap haribulan lebih faham kita dari yang di dunia nyata..waakakakaka... mcm mereka ni di alam lain plak.. heheh...

so..nadea nak lah tunjuk kat korang antara kawan2 irc nadea yang comel2 n ensem2 belaka..hehehe....

p/s : buat kowang semua.....jangan marah ea... just nak penuhkan ruangan ni jer... tanda menghargai persahabatan yang korang hulurkan...hahahha :P


  • walaupun ramai orang kata kawan2 cuber nie... bukan lah baik sangat... tp sebenarnya tanggapan anda semua silap.... masih ada insan yang menghargai maksud "Apa itu KAWAN"