01.09.2019

Hai assalammualaikum...
Pergh dah lama gile tak bukak blog..bukan setakat bersawang dah ni...

Sebenarnya aku ni dah takda apa dah nak di coretkan dalam blog.. jiea ni dh rasa kosong... kesibukan melanda diri dan pelbagai lagi masalah..kekadang cemburu dengan orang lain yang indah je perjalanan hidup mereka..

Aku ni kerja bersunggu pendek kata gelarsn workaholic  tu memang dah sinonim dengan aku.. tapi tak kaya-kaya, tak senang juga.. apa yang aku nak dalam hidup aku tak tahu...

Kekadang aku rasa giveup dengan semua ni.. kekadang rasa letih sangat.. kekadang sedih dengan kehidupan aku...

Kenapalah aku rasa macam hidup aku kosong... aku rasa macam aku sorang je..
😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Ke aku ni tak bersyukur?


Haish entahlah.....

Nnt la sambung mood sedih terlebih malam ni..tak dpt nak taip... Sorry Bye...

You Might Also Like

0 comments