Good Night

Kehadapan kawan2ku,

Diharap saat entry ini dibaca korang happy dengan kehidupan korang... chewah.. hehe.. ada plak wat entry mcm ni.. Actually sebenarnya takda apa nak dipost kan malam ni..sekadar mengisi masa lapang dan nak ucapkan selamat beristirehat kepada semua teman2 yang mengunjungi blog ini..

Ni lah saja hasil yang dapat aku buat untuk  blog aku..cube korang komen sikit.. berat tak blog aku ni? serabut? or mcm budak2? or tak sesuai? or mcm na?? 

sebelum ni aku tak letak iklan2..sebab aku rasa mcm menyemak.. tp tulah.. sejak dua menjak ni aku tringin plak nak pacak iklan2 dalam blog aku ni.. hehe.. 

motif?? biasalah nak kumpul wit tuk kawen.. hahaha.. kidding..

Skrg ni kurang sikit nak online..sejak2 ada WeChat.. duk ngadap handset jer.. Kadang2 serabut gak sebab duk bunyi notification jer.. tp tu lah..lama2 dah lali.. just off kan noti sound tu setle lah.. hehe.. tp takut gak batery akan cepat kong kan.. sebab keep busy jer..

Oklah aku takda apa nak ditulis lagi..just nak sharekan beberapa pic yang aku amik dekat tumblr.. :)

these-times-will-pass:

Love quotes? you will love this blog!

betul ker???

vodkacupcakes:

And all the young things line up to take your place.

hoho..~

yanilavigne:

(Quotes here)

ermm~

sadisticmonster:

me

thats all for today...

bored entry..

You Might Also Like

0 comments